"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


#Навчаємося

#Розвиваємося

#Вдосконалюємося

Спільнота керівників ЗЗСО

Illustration

«Нова українська школа: перезавантаження»Навчання керівників ЗЗСО та їх заступників

  • Цінності НУШ та культура школи

  • Досвід упровадження НУШ в адаптаційному циклі: здобутки та виклики

Illustration

Освітні втрати та розриви (матеріали наради)

  • Втрати, розриви чи прогалини?

  • Шляхи компенсації освітніх втрат

  • Стратегії компенсації освітніх втрат

Illustration

Інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників»

  • На допомогу управлінцям, керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти (установ) методистами відділу професійного розвитку педагогічних працівників державної установи «Український інститут розвитку освіти» розроблено інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників»

  • Зміст порадника розроблено відповідно до «Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерство освіти і науки України від 09.09.2022 № 805 та інших чинних нормативних документів.

  • Представлена в пораднику інформація структурована за окремими напрямами організації атестаційного процесу: загальна інформація про підготовку до атестації, про атестацію окремих категорій педагогічних працівників, про роботу атестаційних комісій, про документаційний супровід атестаційного процесу та про можливість оскарження рішень атестаційних комісій.

Джерело: https://uied.org.ua/informaczijnyj-poradnyk-atestacziya-pedagogichnyh-praczivnykiv/

Illustration


Розвиток закладу загальної середньої освіти в умовах децентралізації

  • Матеріали посібника адресовано викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти з метою використання у процесі підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти. Можуть бути також корисними керівникам закладів загальної середньої освіти, працівникам відділів, управлінь освіти, центрів професійного розвитку територіальних громад.

Джерело: Громадська організація «Центр інноваційної освіти «ПРО.СВІТ»

Illustration

Абетка для директора: рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти 

  • Методичні рекомендації розроблені для допомоги закладу загальної середньої освіти у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Рекомендації ґрунтуються на запропонованих для інституційного аудиту вимогах та критеріях оцінювання якості освітньої діяльності, управлінських процесів у закладі та охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.

Джерело: офіційний сайт Державної служби якості освіти

Illustration

Ціннісні орієнтири сучасної української школи

  • Ці матеріали подано винятково у контексті напрацювання спільної ціннісно-освітньої платформи для потреб української освіти. Значення цих матеріалів полягає не у тому, щоб надати готові відповіді щодо змісту цінностей шкільного середовища, а радше у тому, щоб додатково спонукати усіх учасників освітнього процесу до самостійного пошуку питань. 

Джерело: офіційний сайт Міністерства освіти і науки України

Illustration

Створення власної освітньої програми:поради для директора

Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідними Державними стандартами результатів навчання, є освітня програма закладу загальної середньої освіти. Вона дає можливість школі реалізувати право суб’єкта освітньої діяльності на самоврядування, а саме, автономію: ● зафіксувати спільно вироблені цінності закладу;● запропонувати власне бачення навчального плану; ● розподілу навчальних годин; ● самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної й інноваційної діяльності. 

Джерело: https://sqe.gov.ua/stvorennya-vlasnoi-osvitnoi-program/