"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


#Навчаємося

#Розвиваємося

#Вдосконалюємося

Illustration

Командна робота в ЗЗСО. Оцінювання в НУШ. Формувальне оцінювання.

  • Що таке командна робота, чому вона така важлива і як впливає на успіх?

  • Оцінювання в НУШ
    Формувальне оцінювання

Illustration

«Нова українська школа: перезавантаження»Навчання керівників ЗЗСО та їх заступників

  • Цінності НУШ та культура школи

  • Досвід упровадження НУШ в адаптаційному циклі: здобутки та виклики

Illustration

«Нова українська школа: перезавантаження»

  • ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ З ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

  • ПРО ТРЕНЕРІВ

  • РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

Illustration

Освітні втрати та розриви

  • Втрати, розриви чи прогалини?

  • Шляхи компенсації освітніх втрат

  • Стратегії компенсації освітніх втрат

Illustration

Особливості організації індивідуальної форми навчання

  • Основна нормативно-правова база

  • Організація індивідуальної форми
    здобуття освіти

  • Алгоритм переведення учнів на сімейну
    (домашню) форму здобуття освіти

Illustration

Інфомедійна грамотність

  • Інфомедійна грамотність навчально-методичні матеріали для учителів

  • Всеукраїнська школа онлайн

  • Важливо вчитися інформацію фільтрувати

Illustration

Забезпечення безперервності здобуття освіти в умовах воєнного стану (МАТЕРІАЛИ НАРАДИ 26.05.2023)

  • Які є варіанти здобуття освіти під час дії воєнного стану? (для дітей-громадян України, які вимушено знаходяться за кордоном)

  • Зарахування дітей до закладу освіти

  • Оцінювання здобувачів освіти 6-11 класів 

Illustration

Інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників»

  • На допомогу управлінцям, керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти (установ) методистами відділу професійного розвитку педагогічних працівників державної установи «Український інститут розвитку освіти» розроблено інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників»

  • Зміст порадника розроблено відповідно до «Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерство освіти і науки України від 09.09.2022 № 805 та інших чинних нормативних документів.

  • Представлена в пораднику інформація структурована за окремими напрямами організації атестаційного процесу: загальна інформація про підготовку до атестації, про атестацію окремих категорій педагогічних працівників, про роботу атестаційних комісій, про документаційний супровід атестаційного процесу та про можливість оскарження рішень атестаційних комісій.

Джерело: https://uied.org.ua/informaczijnyj-poradnyk-atestacziya-pedagogichnyh-praczivnykiv/

Illustration

Консультація щодо атестації педагогічних працівників

Наприкінці 2023 року УІРО розробив інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників». Більше 1000 поширень і завантажень порадника, але питання атестації не відпускаютьСьогодні презентуємо ще один формат – ЧАТ-БОТ. Це онлайн-консультант, який допоможе легко та швидко знайти необхідну інформацію про атестацію педагогічних працівників!Чат-бот створений ЦПРПП Дрогобицької міської ради Львівської області для допомоги педагогам та освітнім управлінцям у проведенні атестації. Отож, Ви атестуєтесь, атестуєте чи просто цікавитесь питаннями атестації - переходьте в чат-бот, обирайте запитання та перевірте, що він вміє.

Джерело: https://uied.org.ua/atestacziya-pedagogichnyh-praczivnykiv-onlajn-konsultuvannya/

Illustration


Заповнення класного журналу наприкінці 2023-2024 н.р.

  • Загальні вимоги до ведення класного журналу

  • Нормативні документи, що регламентують правила ведення журналів у 5-х класах НУШ

  • Заповнення Свідоцтва досягнень

Illustration

У 2022-2023 навчальному році освітня програма закладу освіти може бути розроблена на основі таких нормативних документів:● для 1-2 класівДержавного стандарту початкової освіти (2018), Типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272)● для 3-4 класівДержавного стандарту початкової освіти (2018), Типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273)● для 5 класівДержавного стандарту базової середньої освіти (2020),Типових освітніх програм (наказ МОН від 19.02.2021 № 235)● для 6-9 класівТипової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затвердженої наказом МОН від 20.04.2018 № 405● для 10-11 класівТипової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», затвердженої наказом МОН від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464)

Illustration

Створення власної освітньої програми:поради для директора

Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідними Державними стандартами результатів навчання, є освітня програма закладу загальної середньої освіти. Вона дає можливість школі реалізувати право суб’єкта освітньої діяльності на самоврядування, а саме, автономію: ● зафіксувати спільно вироблені цінності закладу;● запропонувати власне бачення навчального плану; ● розподілу навчальних годин; ● самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної й інноваційної діяльності. 

Джерело: https://sqe.gov.ua/stvorennya-vlasnoi-osvitnoi-program/

Illustration

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. Концептуальні засади реформування середньої школи

Основні засади реформи шкільної освіти та орієнтовний графік впровадження реформи викладено в Концепції Нової української школи. Там ви знайдете інформацію про цінності реформи (як-от орієнтація на учня, педагогіка партнерства, справедливе фінансування тощо), основні компетенції та візію, яким має бути випускник НУШ.

Джерело: офіційний сайт МОН України