#Навчаємося
#Розвиваємося
#Вдосконалюємося
Командна робота в ЗЗСО. Оцінювання в НУШ. Формувальне оцінювання.
«Нова українська школа: перезавантаження»Навчання керівників ЗЗСО та їх заступників
«Нова українська школа: перезавантаження»
Особливості організації індивідуальної форми навчання
Забезпечення безперервності здобуття освіти в умовах воєнного стану (МАТЕРІАЛИ НАРАДИ 26.05.2023)
Інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників»
Джерело: https://uied.org.ua/informaczijnyj-poradnyk-atestacziya-pedagogichnyh-praczivnykiv/
Консультація щодо атестації педагогічних працівників
Наприкінці 2023 року УІРО розробив інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників». Більше 1000 поширень і завантажень порадника, але питання атестації не відпускають️Сьогодні презентуємо ще один формат – ЧАТ-БОТ. Це онлайн-консультант, який допоможе легко та швидко знайти необхідну інформацію про атестацію педагогічних працівників!Чат-бот створений ЦПРПП Дрогобицької міської ради Львівської області для допомоги педагогам та освітнім управлінцям у проведенні атестації. Отож, Ви атестуєтесь, атестуєте чи просто цікавитесь питаннями атестації - переходьте в чат-бот, обирайте запитання та перевірте, що він вміє.
Заповнення класного журналу наприкінці 2023-2024 н.р.
У 2022-2023 навчальному році освітня програма закладу освіти може бути розроблена на основі таких нормативних документів:● для 1-2 класівДержавного стандарту початкової освіти (2018), Типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272)● для 3-4 класівДержавного стандарту початкової освіти (2018), Типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273)● для 5 класівДержавного стандарту базової середньої освіти (2020),Типових освітніх програм (наказ МОН від 19.02.2021 № 235)● для 6-9 класівТипової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затвердженої наказом МОН від 20.04.2018 № 405● для 10-11 класівТипової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», затвердженої наказом МОН від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464)
Створення власної освітньої програми:поради для директора
Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідними Державними стандартами результатів навчання, є освітня програма закладу загальної середньої освіти. Вона дає можливість школі реалізувати право суб’єкта освітньої діяльності на самоврядування, а саме, автономію: ● зафіксувати спільно вироблені цінності закладу;● запропонувати власне бачення навчального плану; ● розподілу навчальних годин; ● самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної й інноваційної діяльності.
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. Концептуальні засади реформування середньої школи
Основні засади реформи шкільної освіти та орієнтовний графік впровадження реформи викладено в Концепції Нової української школи. Там ви знайдете інформацію про цінності реформи (як-от орієнтація на учня, педагогіка партнерства, справедливе фінансування тощо), основні компетенції та візію, яким має бути випускник НУШ.
Джерело: офіційний сайт МОН України