"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


Семінар-практикум «Лісова школа як модель навчання в природному просторі»

Семінар-практикум «Лісова школа як модель навчання в природному просторі»

7 листопада 2024 року відбувся семінар-практикум спільноти вчителів природничого циклу Новояворівської територіальної громади «Лісова школа як модель навчання в природному просторі» в екоосвітньому просторі у ведмежому притулку «Домажир», який організувала Марія Лазорко, старша викладачка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР « Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

Провідна ідея зустрічі: популяризація уроків у довкіллі. У лісовій аудиторії, серед мальовничої природи, можна проводити екоосвітні уроки, уроки милування природою, уроки емпатії та доброти, таке поняття необхідне для повноцінного функціонування мозку та розвитку інтелектуальних сил школярів. Адже в природі закладено в доступній для дитини формі простоти і разом з тим дуже складні речі: предмети, факти, явища, властивості, сукупності, закономірності, причинно-наслідкові зв’язки. На семінарі розглядалися питання:

Уроки в довкіллі.

Лісова школа як модель навчання у природному просторі.

Притулок – ворота у світ дивовижної флори та фауни.

Академія диких тварин. Збереження популяції бурих ведмедів.

Лісова школа: квести, природні лабіринти, екологічні стежки, вікторини для різних шкільних вікових груп.

Тетяна Первій, відділ роботи з відвідувачами екосвітового простору у ведучому закладі «Домажир» представила гостинну інфраструктуру, розповіла місію закладу, особливості освітньо-організаційних пізнавальних екскурсій, додаткові локації для забезпечення харчування та відпочинку дітей.

Марія Лазорко ознайомила учасників з різновидами уроків у докіллі та моделями навчання в природному просторі, презентувала лісову школу як модель навчання в природному просторі, запропонувала лісовий журнал для лісових уроків, інтерактивні вправи, можливості «пригодницькі запитання», твори-перевтілення, дидактичні вправи для уроків. . серед природи.

Анастасія Колосовська, координаторка освітніх проектів, розповіла місійну пропозицію, пріоритети, основні напрями та діяльність організації щодо захисту тварин. Вона представила екскурсійні маршрути з освітніми інсталяціями та провела учасників Ведмежими шляхами. 

Леся Серафим, консультант «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Новояворівської міської ради, підкреслила роль екоуроків, екологічних стежин, лісової школи, яким оплачується розширення знань учнів про природу рідного краю, розвиток емпатії, співчуття. Визначила важливість таких видів діяльності для формування екологічної грамотності.