"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ"НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


Завершилися КПК для директорів та заступників з НВР ЗЗСО за програмою «НУШ: завершення адаптаційного періоду в 5-6 класах»

Завершилися КПК для директорів та заступників з НВР ЗЗСО за програмою «НУШ: завершення адаптаційного періоду в 5-6 класах»

Настав час поділитися враженнями від КПК за програмою «НУШ: завершення адаптаційного періоду в 5-6 класах».

Подія зібрала керівників та заступників керівників з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Новояворівської міської ради та Івано-Франківської селищної ради.

Начальник відділу освіти Новояворівської міської ради Михайло Дорош привітав усіх присутніх, зауважив, що це важливий крок у підвищенні кваліфікації, впровадження реформи НУШ, та побажав керівникам і заступникам, щоб їхній професіоналізм та відданість справляли успішне впровадження нових стандартів освіти та формування покоління освічених, творчих та відповідальних громадян!

Учасники тренінгів навчалися:

- інтегрувати інновації в управлінську діяльність, адаптувати їх до різних умов освітнього процесу, особливостей закладу освіти, зокрема, у питаннях оцінювання наскрізних умінь та груп результатів (на основі

- вправа «Діамант цінностей» та «Галерея», тренери:  Іванна Абатурова , Іванка Гринак );

- керувати змінами, креативно підходити до виконання стратегічних завдань і приймати управлінські рішення щодо ефективного переходу з початкової школи до адаптаційного циклу базової середньої освіти (на основі стратегії формування оцінювання, тренер Леся Серафим);

- визначати результати та критерії оцінки сформованості читацької грамотності учнів 5-6 класів НУШ, аналізуючи приклади завдань з розвитку читацької грамотності учнів з Міжнародного дослідження PISA, сприяти розвитку читацького потенціалу та сприяння готовності учнів до активної участі в житті суспільства (на основі формування читацької грамотності, тренер Наталя Басараб );

- провести коригування освітнього процесу, управлінської та освітньої діяльності після моніторингу та аналізу впровадження НУШ на рівнях адаптаційного циклу (на основі SWOT-аналізу реалізації концепції НУШ, тренер Микола Глова).

З віковими особливостями учнів в адаптаційному циклі учасників познайомила Мирослава Сенюта , практичний психолог.

Робота в групах сприяла ефективній комунікації та спільному пошуку ідей. Навчаючись, проговорили проблеми, які пропонуються при впровадженні реформи НУШ, поділилися опрацьованими алгоритмами, підходами та презентаціями рішень при впровадженні НУШ.